CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, October 23, 2010

bullet in my heart

sadis betul la. kalau tahu dari awal, kita tak kenal pun xpa kankan. setahun lebih dia menipu saya. dalam setahun tu, bukan berselang-selang hari, malah harihari saya ditipu. wahwah. memang manusia sekarang mcm tu? hum. 


entah bila masa dia bermain kayu empat pun saya tak tahu la kan. sehari, 3-4 kali call saya, msg lagi. hum. bila masa dia main belakang pun tak tahu la. really. i have no idea!

pelik la. bila jadi mcm ni, saya cuba sedaya upaya untuk jadi begitu profesional. cuba. dan cuba lagi. walau dalam hati, tuhan saja yang tahu. saya berhubung terus dengan org yang ketiga. minta kepastian. ouh, kenyataan memang menyakitkan! dan saya terus cuba jadi profesional. walaupun sukar pada hakikatnya.

buat si dia:
hum. sukar nak terima kenyataan. sebab hubungan yang dibina bukan hanya antara kita berdua. melibatkan keluarga juga.
apa maksud pengorbanan yang kamu lakukan untuk saya selama ini?
apa tanda cincin yang telah diberi?
adakah sekadar untuk 'membeli' kepercayaan saya selama ini?

terima kasih kerana telah singgah seketika dalam hidup ini. 
walaupun tak lama, cukup buat hari-hari yang berlalu rasa terisi.